Bine ati venit!

In acest blog veti regasi reflectiile unui om, de profesie avocat.

Prima reflectie: multumesc tuturor celor care m-au indrumat in viata si celor care imi sustin drumul!

A doua reflectie: ar trebui sa ma prezint.. Am incredere ca tot ce voi posta pe blog va permite cititorului sa afle cine sunt si il invit sa treaca toate reflectiile mele prin filtrul sau al gandirii.

A treia reflectie: nu am nicio metoda de abordare stiintifica. Nu conteaza, nu-mi scriu teza de doctorat aici. Scriu pur si simplu ceea ce, la un moment dat, imi sta in minte de nici nu aud in jurul meu. S-ar putea ca stiintific sa gresesc, pe cale de consecinta nu uitati de acest DISCLAIMER: reflectiile postate pe acest blog reprezinta exercitarea libertatii de exprimare a unui om, iar nu vreo activitate specifica profesiei de avocat! Nu va intemeiati pe vreo reflectie de-a mea in luarea oricarei decizii, ci meditati la ea si cereti sfatul unui profesionist prin raportare la situatia dvs. concreta! Raspunderea pentru orice decizie, act sau fapt, va apartine in integralitate!

Si vom incepe…

… De ce nu ai scris pana acum? Le-am pastrat pentru mine, pentru colegi, clienti, sa nu ajunga la adversar. Imi aminteam mereu de povestea din facultate in care i s-a opus maestrului, in contraargumentare, propriul articol publicat intr-o revista. Credibilitatea avocatului este esentiala. M-am razgandit pentru ca vad prea multe cereri si intampinari ale colegilor nostri juristi care tradeaza deformarea profesionala continua.

Pentru calitate in justitie, avem nevoie de calitate in aparare, iar calitate fara informare si dezbatere nu exista. Voi incerca sa contribui prin intermediul acestui blog la promovarea unei aparari calificate a drepturilor si intereselor legitime, prin toate reflectiile mele.

Lasă un răspuns

